Sunday 15 January 2012

Dont worry. Allah ada :)



Bismilahirahmanirrahim,
salam mahabbah,

pagi pagi.alhamdulilah siap semua kerja, boleh update blog :) saje je nak share, something, whenever you feel sad,depressed,stress or any negative thinking ke kan, hmm.. mesti macam stress je kan..and akan nangis puas-puas (itu najwa je kot huhu)..tapi bila fikir fikir balik sebenarnya ada sebab Allah uji kita,,jadi kita seharusnya pasak kan dalam diri kita, yang Allah tu memang ada sebab kenapa buat macam tu kat kita kan :).. hmm, lagi satu kan,,bile macam rase lonely je kadang2 kan,,sometimes dalam hidup kita ni walaupun ramai orang dah sekeliling kita tapi kita tiba2 ada macam feel,,"lonely je"..sebab tu bile suddenly this feel come to us.we have to prevent it,mencegah lebih baik dari mengubati kan? jadi,,

bile rase macam tu.cepat cepat ingat yang Allah itu ada dengan kita ALWAYS,ALWAYS..memang selalu ada..jadi.mengadu je dekat Allah, Allah tu dekat,dekat sangat umpama dekat dengan urat2 kita ni..terlalu dekat. jadi jangan selalu gundah gulana kan hati tu * ni peringatan untuk diri jugak * huhuhu.. sedih je..mesti macam blank kan..takpe Allah ade kan dengan mengingati Allah hati akan tenang kan? :)

kalau yang macam baru baru putus cinta ke kan? or pape je lahh yng sedih2 kan jgn risau tau..Allah kan ada untuk kita ,,Allah boleh bagi segalanya, manusia tak boleh buat macam apa yang Allah boleh buat kan masyaAllah. hebat!.

baiklah tu je yang nak kongsi.yang penting jangan worst kan keadaan buat bende yang tak elok ke kan.just bergantung je pada Allah, Allah je yang paling faham kita dalam dunia ni,. selamat beramal :)

p/s: kalau ada yang kurang boleh tambah2 dan kalau ada yang silap,boleh tegur ,syukran :)

:: mawaragama ^_^







0 comments:

Post a Comment